facebook
   
Графік роботи:  
Пн-Пт:  с 09:00 до 19:00  
Сб:  доставка
Bc:   вихідний
 

Ми завжди йдемо вам на зустріч, допоможемо у виборі, покупці і рішенні будь-яких проблем, пов'язаних з продукцією, купленою в нашому інтернет-магазині ЧЕМОДАН КИЇВ ЮА!

Дуже просимо, при покупці перевірити товар на відсутність дефектів і комплексність (можна перевірити в описі або керівництві користувача).

На весь товар нашого інтернет-магазину ЧЕМОДАН КИЇВ ЮА поширюється гарантія відповідно до законодавства України, або гарантія від виробника.


УМОВИ ГАРНТІЇ.

При експлуатації товару (в терміни гарантійного обслуговування) виявлені дефекти матеріалу або виробничого браку. У таких випадках ви повинні звернутися в сервісні центри виробників даної торгової марки. Для звернення до сервісного центру, вам необхідно мати збережений товарний чек із зазначенням найменуванням товару і датою покупки.


ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ:

- в разі якщо пошкодження були нанесені по причини недбайливого ставлення або через знос;

- впливом на виріб високих температур, сонячних променів, а також хімічних речовин;

- у разі пошкодження виробу з вини перевізника під час подорожі, поїздок. Ви повинні негайно виставити свої претензії перевізнику не залишаючи вокзал, аеропорт або зону митного контролю.


ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, Ви маєте право на обмін і повернення товару належної якості.

При обміні або поверненні товару, клієнт приносить його сам в наш магазин або оплачує доставку товару до магазину (додатково запакуйте).

Здійснюється повернення грошових коштів за сумою товарного чека, у випадках, перерахованих нижче:

- товар не використовувався;

- немає пошкоджень на упаковці, написів;

- якщо збережено його товарний вигляд,

- споживчі властивості,

- захисні плівки;

- аксесуари,

- повна комплектація,

- збережений ярлик або бірка;

- товарний чек.


ПОКУПЕЦЬ МАЄ ПРАВО ПОВЕРНУТИ ТОВАР В ДВОХ ВИПАДКАХ.

1. (Стаття 8. Закону України про захист прав споживачів) Товар має істотний недолік.

Протягом гарантійного терміну в товарі виявлено істотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням, виник з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і супроводжується одною з таких ознак:

- сервісний центр взагалі не може усунути дефект;

- сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;

- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.

При виконанні одної з вищеназваних умов, проводиться повернення товару на підставі акту на списання товару, який видається сервісним центром.

В інших випадках необхідно звертатися в сервісний центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування.

2. (Стаття 9. Закону України про захист прав споживачів)

Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром, або з якихось інших причин не задовольняє вимоги покупця:

- на момент обміну аналогічного товару у продажу немає;

- товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не враховуючи дня покупки;

- збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять в комплектацію товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики.


Адміністрація Інтернет-магазину ЧЕМОДАН КИЇВ ЮА

Тел .: +38 (099) 421 33 86

+38 (067) 377 08 99

+38 (044) 927 34 10

E-mail: chemodany@ukr.net